Wednesday, 29 August 2018
H E T E R O T O P I A
EVERYTHING CONNECTS
ART & THE BUILT ENVIRONMENT.
A BIG BLUE CONTEMPORARY ARTS RESEARCH INITIATIVE.
AIMILA GEORGALI MATHEMATICIAN
PENNY GIANNAKOU ARCHITECT
MARIA SEVASTAKI ARTIST.
EPICURUS SOCIAL CAFE COOK HOUSE.
ASPRES BEACH KAMBOS MARATHOKAMBOS & OTHER SPACES. 2011.
![]() |
Poster: Melon design. Karlovasi Samos. Images BBArchives. Photo collage: Maria Sevastaki |
![]() |
Heterotopia artnotes: LOVE HATE LIFE SELF PORTRAIT, SOFIANE. MORTALS IMMORTALS |
MORTALS ARE IMMORTALS AND IMMORTALS ARE MORTALS, THE ONE LIVING THE OTHERS' DEATH AND THE DYING THE OTHERS' LIFE.
HERAKLITUS
![]() |
HETEROTOPIA ARTNOTES: STAGED VIOLENCE |
![]() |
POSTER: Alek Lindus. Photograph Alexandra Patova. Amandine & Julien s Welcome installation. Atila Ilkyaz s shadows |
Εις Τράπεζας ALPHA
Εις Σάμον
Στις τρεις πρώτες στροφές από την ωδή «Εις Σάμον», που εντάσσεται στα Λυρικά, συλλογή δέκα πατριωτικών ωδών, την οποία ο Ανδρέας Κάλβος εξέδωσε στο Παρίσι το 1826, κυριαρχεί πνεύμα ελευθεροφροσύνης και διακρίνονται τα συστατικά γνωρίσματα της καλβικής ποίησης (ηρωική θεματολογία, υψηλός τόνος και ήθος, παραβολική χρήση του αρχαίου ελληνικού μύθου).
α'
|
Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχωσι. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. |
β'
|
Αυτή (και ο μύθος κρύπτει νουν αληθείας*) επτέρωσε τον Ίκαρον· και αν έπεσεν ο πτερωθείς κ' επνίγη θαλασσωμένος· |
γ'
|
Αφ' υψηλά όμως έπεσε, και απέθανεν ελεύθερος. Αν γένης σφάγιον άτιμον ενός τυράννου, νόμιζε φρικτόν τον τάφον. |
Ανδρέας Κάλβος, Ωδαί, Ίκαρος pr
Subscribe to:
Posts (Atom)