Wednesday, 29 August 2018
H E T E R O T O P I A
EVERYTHING CONNECTS
ART & THE BUILT ENVIRONMENT. 
A BIG BLUE CONTEMPORARY ARTS RESEARCH INITIATIVE. 
AIMILA GEORGALI MATHEMATICIAN 
PENNY GIANNAKOU ARCHITECT 
MARIA SEVASTAKI ARTIST.  
EPICURUS SOCIAL CAFE COOK HOUSE.
ASPRES BEACH KAMBOS MARATHOKAMBOS & OTHER SPACES. 2011.  
|  | 
| Poster: Melon design. Karlovasi Samos. Images BBArchives. Photo collage: Maria Sevastaki | 
|  | 
| Heterotopia artnotes: LOVE HATE LIFE SELF PORTRAIT, SOFIANE. MORTALS IMMORTALS | 
MORTALS ARE IMMORTALS AND IMMORTALS ARE MORTALS, THE ONE LIVING THE OTHERS' DEATH AND THE DYING THE OTHERS' LIFE.
HERAKLITUS  
|  | 
| HETEROTOPIA ARTNOTES: STAGED VIOLENCE | 
|  | 
| POSTER: Alek Lindus. Photograph Alexandra Patova. Amandine & Julien s Welcome installation. Atila Ilkyaz s shadows | 
Εις Τράπεζας ALPHA
Εις Σάμον
         Στις τρεις πρώτες στροφές από την ωδή «Εις Σάμον», που εντάσσεται στα Λυρικά, συλλογή δέκα πατριωτικών ωδών, την οποία ο Ανδρέας Κάλβος εξέδωσε στο Παρίσι το 1826, κυριαρχεί πνεύμα ελευθεροφροσύνης και διακρίνονται τα συστατικά γνωρίσματα της καλβικής ποίησης (ηρωική θεματολογία, υψηλός τόνος και ήθος, παραβολική χρήση του αρχαίου ελληνικού μύθου).
| 
α' | 
| Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχωσι. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. | 
| 
β' | 
| Αυτή (και ο μύθος κρύπτει νουν αληθείας*) επτέρωσε τον Ίκαρον· και αν έπεσεν ο πτερωθείς κ' επνίγη θαλασσωμένος· | 
| 
γ' | 
| Αφ' υψηλά όμως έπεσε, και απέθανεν ελεύθερος. Αν γένης σφάγιον άτιμον ενός τυράννου, νόμιζε φρικτόν τον τάφον. | 
Ανδρέας Κάλβος, Ωδαί, Ίκαρος pr
Subscribe to:
Comments (Atom)

 

